Serviceteam teamwork

Service Team

Welkom op de pagina van het Merin Service Team met informatie en tips over het huren van kantoorruimte!

 

Hoe kunt u ons bereiken?

U kunt ons altijd bellen via 0800 8644 683. Wij zijn 24/7 bereikbaar, direct antwoord op uw vragen.

Of mail ons via service@merin.nl Op werkdagen tussen 8.00-18.00 altijd binnen 30 minuten antwoord.

Liever een contactformulier invullen? Dat kan ook. Binnen een dag reactie op uw vraag of klacht.

Meteen een antwoord? Misschien staat uw vraag hieronder tussen de veel gestelde vragen.

Een storing kunt u ook melden via de Merin Serviceapp. Download ‘m nu in de App Store of Google Play Store.

SERVICE APP

Veel gestelde vragen

 

Contact

Hoe kan ik Merin bereiken als ik een vraag of klacht heb?

Servicekosten

Servicekosten

Hoe groen is onze stroom?
Wat zijn servicekosten?
Wat zijn verrekenbare servicekosten?
Hoe rekenen we verrekenbare servicekosten met u af?
Wanneer krijg ik mijn afrekening?
Ik heb teveel betaald, wat nu?
Merin heeft te weinig in rekening gebracht. Wat gebeurt er nu?
Wanneer wordt het voorschotbedrag aangepast?

Prijs

Financieel

Wat is BTW- compensatie?

Mijn bedrijf is niet BTW-plichtig. Wat heeft dit voor gevolgen voor de huurprijs?

Waarborgsom of bankgarantie?
Wat is een opslag voor algemene ruimten?

Zoeken

Het vinden van een nieuwe werkplek

Ik heb interessante kantoorruimte gezocht en gevonden, wat nu?
Ik heb een bezichtiging van een kantoorruimte gehad en ik wil graag de kantoorruimte huren, hoe nu verder?
Hoe richt ik mijn kantoor in? Kan Merin daarbij helpen?

Heeft u een andere vraag?