Medewerker Financiële Administratie

Wil je werken voor het leukste vastgoedbedrijf van Nederland en ben je een allrounder op finance gebied? Grijp dan deze kans en kom werken als Medewerker Financiële Administratie bij Merin in Amsterdam.

vacature medewerker financiële administrati

Alle ruimte voor ambitie en ideeën
Merin is een dynamische vastgoedonderneming die volop aan het groeien is. We verhuren kantoor- en bedrijfsruimte in ruim 100 eigen gebouwen in heel Nederland. Onze ambitie is om de meest klantvriendelijke aanbieder van kantoor en bedrijfsruimte van heel Nederland te zijn. Merin groeit ook over de grens met het Canadese beursgenoteerde bedrijf Dream Global waarvoor Merin exclusief werkt.

Een leuke werkplek brengt plezier. Wij geloven dat als je het naar je zin hebt je beter kunt werken. Je meer succes hebt en betere ideeën hebt. Bij Merin vinden wij jouw ontwikkeling daarom erg belangrijk met alle ruimte voor ambitie en ideeën.

‘Wij willen plekken creëren waar mensen graag naartoe gaan en waar ze gelukkig, gezond en succesvol kunnen zijn’

Werken bij Merin?
Werken bij Merin betekent dat je medeverantwoordelijk bent voor het realiseren van het optimale huurgenot van onze huurders. Alles wat we doen, doen we om het de huurders en gasten in onze gebouwen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Hoe doe je dat? Samen met je collega’s streef je naar het beste resultaat. Je denkt niet in standaardoplossingen, want die bestaan niet. Elke situatie is anders, elk gebouw is anders en elke huurder is anders. De klanttevredenheid staat voorop en daarvoor gaan we zo ver als nodig is. Samen met onze huurders en adviseurs bouwen wij aan een toekomst waarbij wordt gekeken naar inventieve oplossingen voor elke huisvestingswens.

Werkzaamheden van de Medewerker Financiële Administratie
Als medewerker van de financiële administratie ben je breed inzetbaar op fulltime basis. De focus zal hierbij liggen op debiteuren en crediteuren werkzaamheden.
Voor debiteuren ben je mede verantwoordelijk voor de uitvoer van het volledige debiteurenproces, van facturatie tot herinneringen en aanmaningen. Je zorgt  er samen met je commerciële collega voor dat de juiste acties worden ondernomen om klanten te laten betalen.

Op het gebied van crediteuren ben je mede verantwoordelijk voor een betrouwbaar, volledig en tijdige vastlegging van de crediteurenadministratie. Je zorgt voor een tijdige registratie van facturen met behulp van ons ERP systeem Yardi en je adviseert gevraagd en ongevraagd over het te voeren administratieve beleid op de crediteurenadministratie. Hiernaast kun je worden ingezet voor andere werkzaamheden binnen de financiële administratie.

Je werkt nauw samen met de overige medewerkers op de administratie, regio- en commerciële managers, property managers, staff en business support. Extern heb je onder andere veel contact met onze leveranciers en huurders.

Het team
Je komt te werken in het finance team van Merin welke bestaat uit debiteuren-, crediteuren-, contracten- en servicekostenadministratie. Samen met de andere teams streven we er naar het beste en leukste vastgoedbedrijf van Nederland te zijn.

Jouw profiel

  • Je beschikt over HBO denkniveau en hebt affiniteit met cijfers
  • Je hebt interesse in zowel het beheer als het beleggen in vastgoed
  • Je vindt het leuk om mensen te helpen
  • Je bent proactief
  • Je bent probleemoplossend ingesteld
  • Je bent klantgericht en communicatief vaardig
  • Je hebt een onafhankelijk denkvermogen
  • Je bent een plezierig mens om mee te werken

Wat bieden wij?

  • Een leuke informele werksfeer
  • Een leerzame functie met veel eigen verantwoordelijkheid
  • Zeer uiteenlopend contact met zowel klanten als leveranciers
  • Dagelijks een heerlijk verse lunch en en borrel op z’n tijd

Contact
Zie jij jezelf al werken bij Merin? Stuur dan je motivatie en CV naar denis.vanlaar@merin.nl.
Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Denis van Laar via telefoonnummer 0800 8644 683.