Service van Merin
Service vinden we bij Merin belangrijk. Huur je bij ons een kantoorruimte en heb je een storing, serviceverzoek of een vraag? Neem contact op met het bij u bekende externe serviceteam, zij staan 24/7 voor je klaar.
Service nodig? Merin staat voor je klaar.
- Extern serviceteam CBRE:
- meldpunt@cbre.com
- 0800 – 555 44 33
- Extern serviceteam Bouwmeester Vastgoed Beheer:
- info@bouwmeestervaassen.nl
- 0578 – 574271
Vul online direct ons contactformulier in en we geven zo snel mogelijk antwoord.
Kijk ook eens bij de veelgestelde vragen of je daar het antwoord op jouw vraag vindt.
Waar je ons voor kunt bereiken
Het serviceteam staat klaar voor al je vragen, storingen en serviceverzoeken. Denk aan:
- Een liftstoring
- Een defect lampje
- Een kapotte deur
Service met plezier
Maak je een melding? Dan schept het extern serviceteam duidelijkheid over wat je mag verwachten. Vaak is iets snel op te lossen. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook. We helpen je totdat jij bent geholpen; van melding tot oplossing. We helpen je graag!
Veelgestelde vragen
Service
Bij een servicemelding/klacht willen we je zo snel en goed mogelijk van dienst zijn. Voor het doorgeven van een melding bij CBRE kun je gratis bellen met 0800 – 555 44 33 , of mailen naar meldpunt@cbre.com. Voor Bouwmeester Vastgoed Beheer kun je bellen met 0578 - 574271 of mailen naar info@bouwmeestervaassen.nl.
De storingsdienst van Merin is 24/7 bereikbaarr bereikbaar, voor CBRE via de mail (meldpunt@cbre.com) en via telefoon (0800 – 555 44 33). Voor Bouwmeester Vastgoed Beheer kun je bellen met 0578 - 574271 of mailen naar info@bouwmeestervaassen.nl.
Wanneer je een servicemelding/klacht via de mail hebt verstuurd, dan kan je op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur binnen 30 minuten een antwoord verwachten.
In het geval van een spoedmelding kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We zijn namelijk dag en nacht bereikbaar. CBRE: 0800 – 555 44 33.
Bouwmeester Vastgoed Beheer: 0578 - 574271
Voorbeelden van spoedgevallen zijn: een liftopsluiting, een heftige lekkage of koude klachten in het gehele kantoorgebouw.
Contact
Leuk dat je zou willen huren bij Merin! Voor de mogelijkheden kan je gratis bellen op 088 7620276 of mailen naar aanvraag@merin.nl. Zij kunnen je verder helpen.
Bij Business Support & Client Services kan je als huurder terecht met je melding (serviceverzoek, storing, klacht of informatieverzoek). Je kan 24-7 gratis bellen met CBRE via 0800 – 555 44 33 of mailen naar meldpunt@cbre.com. Voor Bouwmeester Vastgoed Beheer kun je bellen met 0578 - 574271 of mailen naar info@bouwmeestervaassen.nl.
Als huurder heb je drie vaste contactpersonen, de Property Manager (voor technische zaken), Service Manager (voor alle storingen, verzoeken en klachten) en de Asset Manager (voor commerciële zaken). Kijk voor jouw specifieke contactpersonen op de specifieke gebouwpagina onder het aanbod. Je kunt dit ook vinden in de welkomstbrief die je hebt gekregen bij aanvang van je huurperiode.
Het vinden van een nieuwe werkplek
Heb je interesse in een van onze kantoorruimtes, dan nodigen we je graag uit om te komen kijken. Neem contact met ons op voor een bezichtiging of meer informatie via aanvraag@merin.nl, bellen kan ook met 088 762 02 76.
Na een positieve bezichtiging ontvang je van ons een huurvoorstel. We maken afspraken met elkaar, zodat we allebei tevreden zijn. Daarna volgt ondertekening van de huurovereenkomst. Afhankelijk van je wensen kunnen wij het kantoor tot in de puntjes voor jullie opleveren, maar je kunt ook het stokje van ons overnemen.
Uiteraard! Afhankelijk van je wensen kunnen wij alles uit handen nemen en je bedrijf compleet ontzorgen. Wij werken nauw samen met architecten, interieurbouwers en stylisten. Vraag je contactpersoon naar de mogelijkheden en we helpen je graag verder.
Super leuk dat je meedenkt! Wanneer je ons een huurder aandraagt, kan je zelf een beloning verdienen. Tip ons via Findersfeest en dan nemen wij contact met je op of we jouw relatie geschikte huisvesting kunnen bieden.
Financieel
Naast de maandelijkse netto huur betaal je voor aanvullende diensten. Bijvoorbeeld voor stroomverbruik in de algemene ruimten, of de schoonmaak ervan. Maandelijks betaal je een voorschot dat gebaseerd is op de kosten in voorgaande jaren of een vast bedrag voor alle aanvullende diensten. Als je een voorschot betaalt, ontvang je in het jaar erop de eindafrekening.
Eén keer per jaar berekenen wij de werkelijke servicekosten over de periode die loopt van 1 januari tot en met 31 december. We streven ernaar jullie afrekening binnen een halfjaar na afloop van het kalenderjaar toe te sturen. Helaas is dit door naverrekeningen door energieleveranciers niet altijd haalbaar.
Als borg vragen we een waarborgsom of een bankgarantie ter hoogte van 3 maanden huur. Over de waarborgsom ontvang je geen rente. Het is daarom aan te raden om een bankgarantie te stellen.
Overig
In diverse kantoorgebouwen van Merin kan er gebruik worden gemaakt van vergaderruimtes, zowel door huurders van Merin als niet-huurders. Benieuwd welke vergaderruimtes we allemaal aanbieden? Zie hier ons aanbod vergaderruimtes door heel Nederland en bel of mail onze receptie/cateraars voor de mogelijkheden, prijzen en eventuele catering voor bij je vergadering. We hopen je snel te zien!
Op diverse panden hebben wij een elektronisch toegangssysteem met behulp van tags. Heb je een niet-werkende tag of wil je een nieuwe tag aanvragen bijv. voor een nieuwe collega, stuur dan een mailtje naar service@merin.nl, zij kunnen je hiermee verder helpen.
Fijn dat je met ons meedenkt! Er is namelijk altijd ruimte voor verbetering. We organiseren zo nu en dan een huurdersoverleg voor alle huurders, waar lopende zaken en ideeën besproken kunnen worden. Mocht je tussentijds ideeën hebben, kan je altijd contact met ons opnemen.
Merin heeft veel aandacht voor duurzaamheid. Sinds 1 juli 2015 hebben wij onze stroom verder vergroend met windenergie. Bekijk het Certificaat Europese Wind door Vattenfall hier.
Als er gesproken wordt over het BVO, dan betreft dit de bruto vloeroppervlakte. Hierbij wordt het oppervlak van meerdere ruimten van een vastgoedobject gemeten. Het vloerniveau wordt gemeten als de buitenomtrek van een scheiding. Het BVO van een gebouw zijn alle berekende bruto-vloeroppervlakten in het gebouw bij elkaar opgeteld.
Bij het berekenen van het BVO van een gebouw behoren dus ook de oppervlakte van het trapgat, de liftschacht en leidingschacht op elk vloerniveau. Daarnaast moeten ruimtes voor een gebouwinstallatie, een parkeerplaats en rijwielstalling ook worden meegerekend, wanneer het gaat om het BVO van een gebouw.
Naast het BVO hebben we het bij vastgoed over het VVO metrage. Het VVO staat voor het verhuurbare vloeroppervlakte. Het VVO betreft het nuttige en bruikbare vloeroppervlak van een kantoorruimte waarbij de meters van de algemene ruimten van het gebouw verdeeld zijn over de kantoorruimten.
Het bepaalde VVO van een kantoorruimte wordt vermeerderd met een deel van in een gebouw gelegen algemene ruimte. De oppervlakte van de algemene ruimte moet naar evenredigheid worden bepaald en omvatten o.a. toiletgroepen, het noodtrappenhuis en algemene gangzones.
Bekijk ook ons aanbod in:
- Kantoorruimte Amsterdam
- Kantoorruimte Randstad
- Kantoorruimte Hoofddorp
- Kantoorruimte Utrecht
- Office Space Amsterdam
Of lees onze blogs over:
- Het nut van een prettige en gezonde werkomgeving
- Vier tips om je kantoor inspirerender te maken
- Zo zorg je voor een aangename werkomgeving
- Dit zijn de kantoortrends van het jaar
- Hoe kan je een hybride werkplek het beste inrichten?
- De beste tips voor kleurgebruik in kantoorruimtes
Ik wil huren bij Merin
Informatie en tips over het huren van kantoorruimtes
Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.