Service van Merin

Service staat bij Merin bovenaan. Huur je bij ons een kantoor- of bedrijfsruimte en heb je een storing, serviceverzoek of een vraag? Neem contact op met ons serviceteam dat 24/7 voor je klaar staat.
 

Service nodig? Merin staat voor je klaar.

  • Meteen iemand spreken?
    Bel ons op 0800 8644 683
     
  • Mailtje sturen en binnen een half uur reactie?
    Mail ons via service@merin.nl  

    Op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 reageren we binnen 30 minuten.
     
  • Een vraag indienen en binnen een dag antwoord?
    Vul ons contactformulier in. 

Kijk ook eens bij de veelgestelde vragen of je daar het antwoord op jouw vraag vindt.
 

Makkelijker melden? Download de Merin Service App.
Met onze Service App geef je snel een storing aan ons door. Maak een foto en omschrijf je melding. Je gegevens en locatie komen automatisch bij ons binnen. Makkelijk dus!

Download de app gratis in de AppStore of Google Play Store.

Waar je ons voor kunt bereiken

Ons Serviceteam staat klaar voor al je vragen, storingen en serviceverzoeken. Denk aan:

  • Een liftstoring
  • Een defect lampje
  • Een kapotte deur

 

Het Serviceteam van Merin: Service met plezier

Maak je een melding? Dan schept het Serviceteam duidelijkheid over wat je mag verwachten. Vaak is iets snel op te lossen. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook. We helpen je totdat jij bent geholpen; van melding tot oplossing.

Ons Serviceteam traint jaarlijks om de servicegerichtheid en klanttevredenheid te vergroten. Als huurder bij Merin merk je dat onder andere aan onze mondelinge en schriftelijke communicatie. We helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Service

Bij een servicemelding/klacht willen we je zo snel en goed mogelijk van dienst zijn. Voor het doorgeven van een melding kun je gratis bellen met 0800 8644 683, mailen naar service@merin.nl of je melding doorgeven via onze eigen Merin serviceapp (App Store / Google Playstore).

De storingsdienst van Merin is op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur bereikbaar via de mail (service@merin.nl) en via telefoon (0800 8644 683).

Wanneer je een servicemelding/klacht via de mail (service@merin) hebt verstuurd, dan kan je op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur altijd binnen 30 minuten een antwoord verwachten.

In het geval van een spoedmelding kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We zijn namelijk dag en nacht bereikbaar via ons gratis nummer 0800 8644 683. Voorbeelden van spoedgevallen zijn: een liftopsluiting, een heftige lekkage of koude klachten in het gehele kantoorgebouw.

Via de Merin App kan je een storing of klacht doorgeven en wordt automatisch je locatie bepaald. Een foto toevoegen is verplicht. De Merin Serviceapp is zowel te gebruiken via iOs besturing (App Store) en via Android besturing (Google Play Store).  

Contact

Leuk dat je zou willen huren bij Merin! Voor de mogelijkheden kan je gratis bellen met ons leadteam op 088 7620276 of mailen naar aanvraag@merin.nl. Zij kunnen je verder helpen.

Bij het serviceteam kan je als huurder terecht met je melding (serviceverzoek, storing, klacht of informatieverzoek). Je kan 24-7 gratis bellen met 0800 8644 683 of mailen naar service@merin.nl.

Als huurder heb je drie vaste contactpersonen, de Property Manager (voor technische zaken), Service Manager (voor alle storingen, verzoeken en klachten) en de Client Relationship Manager (voor commerciële zaken). Kijk voor jouw specifieke contactpersonen op de specifieke gebouwpagina onder het aanbod. Je kunt dit ook vinden in de welkomstbrief die je hebt gekregen bij aanvang van je huurperiode.

Het vinden van een nieuwe werkplek

Heb je interesse in een van onze kantoorruimtes, dan nodigen we je graag uit om te komen kijken. Neem contact met ons op via de knop op de gebouwenpagina of stel hier een vraag om een bezichtiging in te plannen. Bellen kan ook met 088 762 02 76

Na een positieve bezichtiging ontvang je van ons een huurvoorstel. We maken afspraken met elkaar, zodat we allebei tevreden zijn. Daarna volgt ondertekening van de huurovereenkomst. Afhankelijk van je wensen kunnen wij het kantoor tot in de puntjes voor jullie opleveren, maar je kunt ook het stokje van ons overnemen.

Uiteraard! Afhankelijk van je wensen kunnen wij alles uit handen nemen en je bedrijf compleet ontzorgen. Wij werken nauw samen met architecten, interieurbouwers en stylisten. Vraag je contactpersoon naar de mogelijkheden en we helpen je graag verder. Kijk alvast in ons inspiratieboek voor sfeerimpressies van onze eerdere projecten.

Super leuk dat je meedenkt! Wanneer je ons een huurder aandraagt, kan je zelf een beloning verdienen. Tip ons via Findersfeest en dan nemen wij contact met je op of we jouw relatie geschikte huisvesting kunnen bieden.

Financieel

Naast de maandelijkse netto huur betaal je voor aanvullende diensten. Bijvoorbeeld voor stroomverbruik in de algemene ruimten, of de schoonmaak ervan. Maandelijks betaal je een voorschot dat gebaseerd is op de kosten in voorgaande jaren of een vast bedrag voor alle aanvullende diensten. Als je een voorschot betaalt, ontvang je in het jaar erop de eindafrekening.

Eén keer per jaar berekenen wij de werkelijke servicekosten over de periode die loopt van 1 januari tot en met 31 december. We streven ernaar jullie afrekening binnen een halfjaar na afloop van het kalenderjaar toe te sturen. Helaas is dit door naverrekeningen door energieleveranciers niet altijd haalbaar.

Als borg vragen we een waarborgsom of een bangarantie ter hoogte van 3 maanden huur. Over de waarborgsom ontvang je geen rente. Het is daarom aan te raden om een bankgarantie te stellen.

Overig

Afhankelijk van het kantoorgebouw kunnen er vergaderruimtes gebruikt worden. De manier van reserveren kan verschillen. Er zijn mogelijkheden om een vergaderruimte online of per mail naar de cateraar te reserveren. Wanneer een receptie/cateraar in het pand aanwezig is, is het vaak ook mogelijk om bij hen je vergaderruimte te reserveren. Neem een kijkje op jouw gebouwpagina hoe je een vergaderruimte kan reserveren.

Op diverse panden hebben wij een elektronisch toegangssysteem met behulp van tags. Heb je een niet-werkende tag of wil je een nieuwe tag aanvragen bijv. voor een nieuwe collega, stuur dan een mailtje naar service@merin.nl, zij kunnen je hiermee verder helpen.

Fijn dat je met ons meedenkt! Er is namelijk altijd ruimte voor verbetering. We organiseren zo nu en dan een huurdersoverleg voor alle huurders, waar lopende zaken en ideeën besproken kunnen worden. Mocht je tussentijds ideeën hebben, kan je altijd contact opnemen met je vaste contactpersonen (Property Manager voor technische zaken en Client Relationship Manager voor commerciële zaken).

Merin heeft veel aandacht voor duurzaamheid. Sinds 1 juli 2015 hebben wij onze stroom verder vergroend met windenergie. Bekijk het Certificaat EuropeseWind door Vattenfall​ ​​hier. 

Het verschil tussen VVO en BVO is te verklaren door de algemene ruimtes. Het verhuurbaar vloeroppervlak (VVO) betreft enkel de ruimte die je huurt. Het gaat om de ruimte waar je toegang tot hebt met de sleutel en kunt gebruiken als kantoor. Bij het bruto verhuurbaar vloeroppervlak (BVO) worden algemene ruimtes meegerekend. Denk hierbij aan de oppervlakte voor een installatieruimte, lift of algemene gang. Deze wordt naar rato verrekend met het VVO en daaraan toegevoegd om het BVO te verkrijgen. Het verschil tussen VVO en BVO is een percentage voor de algemene ruimtes.

Ik huur al bij Merin

Een storing of serviceverzoek doorgeven


Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Merin

Informatie en tips over het huren van bedrijfs- en kantoorruimtes


Ben je op zoek naar een nieuwe kantoor- of bedrijfsruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.

Gelijk antwoord?

Misschien staat uw vraag wel tussen de
veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
indigo.jpg

Recensies

Bekijk alle Google Reviews