Service Manager

Wil je werken voor het leukste vastgoedbedrijf van Nederland en denk je niet in standaardoplossingen? Grijp dan deze kans en kom werken als Service Manager bij Merin.

Vacature Service Manager

Alle ruimte voor ambitie en ideeën
Werken bij Merin is werken met plezier. Je krijgt alle ruimte voor jouw ambities, zodat we samen onze huurders een fantastische werkplek kunnen bieden. Wij geloven dat als je het naar je zin hebt, je beter kunt werken. Dat is onze overtuiging voor onze huurders, maar ook voor onszelf.

“Wij creëren communities waar mensen graag naartoe gaan en waar ze gelukkig, gezond en succesvol kunnen zijn”

Als je bij Merin werkt, kun je een leuke werkplek verwachten. Maar werkplezier is meer. Jouw ontwikkeling vinden we belangrijk, dus krijg je van ons alle ruimte voor jouw ambities en ideeën. Als jij de ruimte krijgt die je wenst, krijgen onze huurders de ruimte die ze wensen. Zo maken we het onze huurders naar hun zin.

Onze ambitie? De meest klantvriendelijke aanbieder van kantoor- en bedrijfsruimte van heel Nederland zijn. Werk je met ons mee?

Bij Merin …
… nemen wij ownership voor alles wat belangrijk is voor onze organisatie en klanten
… zijn wij eerlijk en open, naar elkaar, de klant en onze omgeving
… streven wij in alles naar verbetering en denken daarbij in creatieve en verrassende oplossingen

Wat ga je doen als Service Manager
Als collega van het Serviceteam ben je het eerste aanspreekpunt bij servicemeldingen vanuit onze huurders, leveranciers en collega’s. Als verhuurder van kantoor- en bedrijfsruimten kunnen deze zeer uiteenlopend zijn. Van een storing van een lift tot een lekkage aan het dak, van een vraag over de fitnessruimte tot uitbreiding van een kantoor. Het Serviceteam neemt de meldingen aan en zorgt voor een correcte en snelle afhandeling van alle servicemeldingen die binnenkomen. Hierbij staat de huurder centraal.

Het Serviceteam is de vraagbaak voor alle klanten van Merin, maar ook voor collega’s die op locatie zijn of voor leveranciers. Bij het oplossen van de servicemeldingen werkt het Serviceteam daarom samen met zowel collega’s, leveranciers als huurders.  Je vindt het dan ook leuk om in teamverband te werken, maar durft ook zelf initiatief te nemen. Huurders en leveranciers sta je met plezier te woord en je helpt ze met de meest uiteenlopende storingen en vragen. Door alle betrokken partijen goed te informeren zorg je voor huurders die tevreden zijn met jouw serviceverlening.

Het team
Het Serviceteam vormt een hecht team met korte communicatielijnen en is hét (telefonische) visitekaartje naar huurders en leveranciers. Samen met de andere teams streven we er naar het beste en leukste vastgoedbedrijf van Nederland te zijn.

Jouw profiel

  • Je beschikt over HBO denkniveau en hebt affiniteit met hospitality, huisvesting en dienstverlening
  • Je hebt interesse in het beheer van vastgoed
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Eindhoven
  • Je vindt het leuk om mensen te helpen
  • Je bent pro-actief en probleemoplossend ingesteld
  • Je kunt snel schakelen en bent stressbestendig
  • Je bent klantgericht en communicatief vaardig
  • Je bent een plezierig mens om mee te werken

Wat bieden wij?

  • Een leuke informele werkplek in Eindhoven
  • Een leerzame functie met veel eigen verantwoordelijkheid
  • Zeer uiteenlopend contact met zowel klanten als leveranciers
  • Leuke borrels en personeelsactiviteiten

Enthousiast?
Zie jij jezelf al werken bij Merin en ben je op korte termijn full-time (40 uur) beschikbaar?
Stuur dan je motivatie en CV naar marloes.vanhees@merin.nl.
Heb je nog vragen? Bel dan 0800 8644683.