Werken met plezier werkt beter

Wat maakt jou en je collega's succesvol in jullie werk? Natuurlijk zijn het in de eerste plaats je eigen capaciteiten en kwaliteiten. Maar wist je dat je werkomgeving ook een belangrijke succesfactor is? Niet voor niets tonen meerdere studies de belangen van een fijne werkplek aan. Werken met plezier werkt beter.

In een kantoorruimte of bedrijfspand van Merin werk je elke dag met plezier. Omdat we precies weten wat een fijne werkplek nodig heeft, van kleurgebruik tot interieurstyling. Zo hebben we al meer dan 100 eigen gebouwen ingericht om er elke dag succesvol in te kunnen werken. Bekijk hier de blogposts met onze klanten aan het woord over happy, healthy en successful werken.

“We are in the business of creating communities where people want to work, are happy, healthy and successful."

Daarom Merin

Omdat het beter werkt.

  • Geen standaard kantoorruimte, maar ruimtes die je inspireren en stimuleren.
  • Jouw werkwensen zijn ons werk, we maken het samen.
  • Geen lastige constructies, we hebben alles in eigen beheer.
  • Verlies geen productiviteit aan wachten, je krijgt je eigen contactpersoon.
  • We blijven ervoor zorgen dat je fijn werkt met onze servicediensten.

Al bijna 800 bedrijven werken in een ruimte van Merin! 

KLM.png  logo landal.jpgEuroCollege.png  DHL_logo.jpg  Parknow.png Spieren voor Spieren.png Warchild.PNG 

Smart Office by Merin

Op zoek naar ready to use office space? Smart Office is een concept van Merin, waarbij we kantoorruimtes voor je creëren waar je zonder 'gedoe' vandaag nog aan de slag kunt. Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket: 

  • Vaste all-in prijs, maandelijks opzegbaar
  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
  • Gebruik van algemene vergaderruimten
  • Snel internet (bekabeld en wifi)
  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
  • Onbeperkt koffie en thee

Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden.

Smart Office logo oranje.png

Dit vinden wij belangrijk

Plezier
Bij Merin is werken niet alleen presteren. Wij geloven meer in een gezonde combinatie van werk en ontspanning. Daarom maken we de leukste werkplekken van Nederland. Want als je het naar je zin hebt, kun je beter werken. Dit doe je uitermate fijn in onze boetiekkantoren.

Samen
Bij Merin doen we niets alleen. We geloven meer in samenwerken. Want alleen samen met jou kunnen we de werkomgeving creëren die jou vooruit helpt. 

Service
Bij Merin laten we je niet aan je lot over. We geloven meer in service. Ons serviceteam staat 24-7 voor je standby. 

Duurzaam
Bij Merin denken we niet alleen aan de korte termijn. We geloven meer in duurzaam ondernemen, met o.a. zonnepanelen, LED-verlichting en slimme meters. Lees verder wat we allemaal voor gaafs doen op het gebied van duurzaamheid & innovatie.

Onze kernwaarden

Bij Merin vinden wij de kernwaarden HOI belangrijk: Honesty, Ownership & Improvement:

  • Honesty: we zijn eerlijk en open, naar elkaar, de klant en onze omgeving.
  • Ownership: we nemen ownership voor alles wat belangrijk is voor onze organisatie en klanten.
  • Improvement: we streven in alles naar verbetering en denken daarbij in creatieve en verrassende oplossingen.

How to green your office 

Merin heeft "Het Groene Boekje - How to green your office" ontwikkeld. Hierin staan handige, simpele tips & tricks om op kantoor maar ook thuis een minder negatieve impact te hebben op het milieu. Lees het boekje door de onderstaande PDF te downloaden. Veel leesplezier! 

Groene boekje.PNG

Het Groene Boekje van Merin

Merin on Instagram

 

 

 

Onze mensen

Loading...
20200618_Merin_002-.jpg
Anne de Jong

Chief Executive Officer

Barend.jpg
Barend A-Tjak

Property Manager Haaglanden

Bas.jpg
Bas Braaksma

Operational Manager Smart Office

Daan.jpg
Daan van der Veen

Head of Leads and Marketing

Danielle.jpg
Danielle Bevers

Client Relationship Manager Noord-Brabant

Deborah.jpg
Deborah Opoku

Accounts Payable

Dominique.jpg
Dominique Blom

Financial Controller

Edwin.jpg
Edwin van der Molen

Property Manager Amsterdam

Ellen.jpg
Ellen Frunt

Junior Property Manager Noord-Oost

Ernst.jpg
Ernst Frese

Chief Operating Officer

Fleur.jpg
Fleur Abas

Commercial Developer

Afbeelding1.png
Jaap Bruggeman

Chief Investment Officer

Janelle.jpg
Janelle Kerk

Accounts Receivable

Jeremy.jpg
Jeremy Hagen

Business Development Manager

Jesse.jpg
Jesse Geelen

Community Manager

Jonne.jpg
Jonne de Groot

Contract Manager

Laurens Lindner.jpg
Laurens Lindner

Project Manager & Property Manager Rotterdam

Lieke.jpg
Lieke Alberts

Marketing Manager

Liesbeth.jpg
Liesbeth van Pelt

Executive Assistant

Linda.jpg
Linda Brak

Commercial Manager Smart Office

Luk.jpg
Luk Jongsma

Junior Transaction Manager

20200618_Merin_004-.jpg
Maarten Verzijl

Sustainability & Building Innovation

Maartje.jpg
Maartje Wienke

Project Manager

Marcel.jpg
Marcel Kilian

Manager Service Costs

Mark.jpg
Mark van Loon

Property Manager Noord-Brabant

Marloes.jpg
Marloes van Hees

Teamleader Serviceteam

Martijn.jpg
Martijn Hordijk

Head of Projects

Merel.jpg
Merel Bruntink

Client Relationship Manager Utrecht

Mirthe.jpg
Mirthe Pars

Contract Manager

Mofadja.jpg
Mofadja Soorsma

Legal Counsel

Myra.jpg
Myra Schuurmans

Service Manager

Neyat.jpg
Neyat Ahmed

Service Manager

Nienke.jpg
Nienke Rovers

Head of Technical Management

Nihal.jpg
Nihal el Mesbahi

Accounts Payable

Pascal.jpg
Pascal Rokebrand

Property Manager Utrecht

Rachel.jpg
Rachel van Roosmalen

Procurement Manager

Rens.jpg
Rens Bieze

Business Analyst

Romee.jpg
Romee de Brouwer

Service Manager

Ruben.jpg
Ruben Bosboom

Head of Asset Management

Sander Boulnouar.jpg
Sander Boulnouar

Servicecosts & Finance team member

Sander.jpg
Sander Burghoorn

Client Relationship Manager Rotterdam / Haaglanden

20200618_Merin_001-2.jpg
Sharon Verhappen

Service Manager

Tiemen.jpg
Tiemen van Hezel

Business Analyst

Tristan.jpg
Tristan Ris

Accounts Receivable

Weroen.jpg
Weroen Ramautar

Financial Controller

Wouter.jpg
Wouter Beeldman

Client Relationship Manager Amsterdam

Ik huur al bij Merin

Een storing of serviceverzoek doorgeven


Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Merin

Informatie en tips over het huren van bedrijfs- en kantoorruimtes


Ben je op zoek naar een nieuwe kantoor- of bedrijfsruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.

Gelijk antwoord?

Misschien staat uw vraag wel tussen de
veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
indigo.jpg

Recensies

Bekijk alle Google Reviews