Werken met plezier werkt beter
Merin verhuurt kantoorruimte in heel Nederland, met een focus op de Randstad. Wij geloven dat een werkplek het beste in mensen naar boven moet halen. Daarom verhuurt Merin werkplekken waar mensen gelukkig, gezond en succesvol kunnen zijn.
“We are in the business of creating communities where people want to work, are happy, healthy and successful."
Wat maakt jou en je collega's succesvol in jullie werk? Natuurlijk zijn het in de eerste plaats je eigen capaciteiten en kwaliteiten. Maar wist je dat je werkomgeving ook een belangrijke succesfactor is? Niet voor niets tonen meerdere studies de belangen van een fijne werkplek aan. Werken met plezier werkt beter.
In een kantoorruimte van Merin werk je elke dag met plezier. Omdat we precies weten wat een fijne werkplek nodig heeft, van kleurgebruik tot interieurstyling. Zo hebben we al veel gave kantoorgebouwen ingericht om er elke dag succesvol in te kunnen werken. Bekijk hier de blogposts met onze klanten aan het woord over happy, healthy en successful werken.
Daarom Merin
Omdat het beter werkt.
- Geen standaard kantoorruimte, maar ruimtes die je inspireren en stimuleren.
- Jouw werkwensen zijn ons werk, we maken het samen.
- Geen lastige constructies, we hebben alles in eigen beheer.
- Verlies geen productiviteit aan wachten, je krijgt je eigen contactpersoon.
- We blijven ervoor zorgen dat je fijn werkt met onze servicediensten.
Al bijna 800 bedrijven werken in een ruimte van Merin!
Smart Office by Merin
Op zoek naar ready to use office space? Smart Office is een concept van Merin, waarbij we kantoorruimtes voor je creëren waar je zonder 'gedoe' vandaag nog aan de slag kunt. Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket:
- Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
- Vaste all-in prijs, exclusief btw
- Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
- Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
- Gebruik van algemene vergaderruimten
- Snel internet (bekabeld en wifi)
- Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
- Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
- Onbeperkt koffie en thee
Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden.
Dit vinden wij belangrijk
Plezier
Bij Merin is werken niet alleen presteren. Wij geloven meer in een gezonde combinatie van werk en ontspanning. Daarom maken we de leukste werkplekken van Nederland. Want als je het naar je zin hebt, kun je beter werken. Dit doe je uitermate fijn in onze boetiekkantoren.
Samen
Bij Merin doen we niets alleen. We geloven in samenwerken. Want alleen samen met jou kunnen we de werkomgeving creëren die jou vooruit helpt.
Service
Bij Merin laten we je niet aan je lot over. We bieden graag de juiste service. Ons serviceteam staat 24/7 voor je standby.
Duurzaam
Bij Merin denken we niet alleen aan de korte termijn. We focussen op duurzaam ondernemen, met o.a. zonnepanelen, LED-verlichting en slimme meters. Lees wat we allemaal voor gaafs doen op het gebied van duurzaamheid & innovatie.
Onze kernwaarden
Bij Merin vinden wij de kernwaarden HOI belangrijk: Honesty, Ownership & Improvement:
- Honesty: we zijn eerlijk en open, naar elkaar, de klant en onze omgeving.
- Ownership: we nemen ownership voor alles wat belangrijk is voor onze organisatie en klanten.
- Improvement: we streven in alles naar verbetering en denken daarbij in creatieve en verrassende oplossingen.

How to green your office
Merin heeft "Het Groene Boekje - How to green your office" ontwikkeld. Hierin staan handige, simpele tips & tricks om op kantoor maar ook thuis een minder negatieve impact te hebben op het milieu. Lees het boekje door de onderstaande PDF te downloaden. Veel leesplezier!
Onze mensen

Anne de Jong
Chief Executive Officer

Bas Braaksma
Operational Manager Smart Office

Chris Sollie
Junior Property Manager Amsterdam

Daniël de Hoop
Head of Finance

Danielle Bevers
Client Relationship Manager Noord-Brabant

Deborah Opoku
Accounts Payable

Dominique Blom
Financial Controller

Edwin van der Molen
Property Manager Amsterdam

Ellen Frunt
Junior Property Manager Noord-Oost

Ernst Frese
Chief Operating Officer

Jaap Bruggeman
Chief Investment Officer

Janelle Kerk
Accounts Receivable

Jeremy Hagen
Business Development Manager

Jonne de Groot
Contract Manager

Laurens Lindner
Property Manager Rotterdam & Haaglanden

Lieke Alberts
Marketing Manager

Liesbeth van Pelt
Executive Assistant

Linda Brak
Commercial Manager Smart Office

Luk Jongsma
Junior Transaction Manager

Maarten Verzijl
Sustainability & Building Innovation

Mark van Loon
Property Manager Noord-Brabant

Marloes van Hees
Teamleader Serviceteam

Merel Bruntink
Client Relationship Manager Utrecht

Myra Schuurmans
Service Manager

Neyat Ahmed
Service Manager

Nienke Rovers
Head of Technical Management

Nihal el Mesbahi
Accounts Payable

Pascal Rokebrand
Property Manager Utrecht

Rachel van Roosmalen
Procurement Manager

Rens Bieze
Business Analyst

Romee de Brouwer
Service Manager

Ruben Bosboom
Head of Asset Management

Sander Boulnouar
Servicecosts & Finance team member

Sander Burghoorn
Client Relationship Manager Rotterdam / Haaglanden

Sharon Verhappen
Service Manager

Tiemen van Hezel
Business Analyst

Tristan Ris
Accounts Receivable

Tycho van Gils
Finance Team Member

Weroen Ramautar
Financial Controller

Wouter Beeldman
Client Relationship Manager Amsterdam
Merin on Instagram
Ik huur al bij Merin
Een storing of serviceverzoek doorgeven
Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.
24/7
Bereikbaar
Ik wil huren bij Merin
Informatie en tips over het huren van kantoorruimtes
Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.
