Johnny River

Joan Muyskenweg 22, 1096 CJ Amsterdam

Vanaf € 1.265 per maand

Type Kantoorruimte
Units beschikbaar vanaf 46 m2
Beschikbare units 6
Huurprijs per unit vanaf € 1.265 per maand
Bekijk beschikbare units
Energielabel
A

Faciliteiten

  • Restaurant
  • Cateringservice
  • Wifi
  • 24/7 toegang
  • Douche
  • Fietsenstalling
  • Lift
  • Glasvezel
  • Oplaadpaal
  • Parkeerfaciliteiten
  • Hospitality
  • Rolstoeltoegang
  • Terras
  • Vergaderfaciliteiten
  • Mindervalide toilet

Gebouwomschrijving

Kantoorruimte Joan Muyskenweg 22
Kantoorgebouw Johnny River aan de Joan Muyskenweg 22 ligt in stadsdeel Overamstel direct aan de A2 en A10. Hier werk je met plezier door onder meer een receptie, sociaal hart, restaurant, prachtige vergaderruimtes, een ruim parkeerterrein en een inspirerende werkomgeving. 

De kantoorruimte in het kort
Karakteristieken

  • Boetiekkantoor (wat is dat?
  • Sfeervolle inrichting
  • Goed bereikbaar
  • Restaurant met gezonde, lekkere lunch
  • Bij binnenkomst altijd een warm welkom
  • Jonge en dynamische werkomgeving
  • Barista voor heerlijke koffie
  • Gelegen nabij de Rivierenbuurt


Vergaderen & Catering
Bij Johnny River hebben we vier vergaderruimtes beschikbaar. Klik hier voor meer informatie over vergaderen in Johnny River of neem contact op met cateraar Hutten. Ze helpen je hier graag verder met het boeken van een van de vergaderruimtes (020-7232562 / johnny@johnnyriver.nl).
 
Bereikbaarheid kantoorgebouw Johnny River

  • Auto    
    Johnny River ligt goed bereikbaar aan A2. Er is voldoende ruimte om te parkeren op het parkeerterrein en voor het gebouw kun je parkeren tegen gemeentelijk tarief.
     
  • OV
    Je bereikt Johnny River per metro vanaf metrostation Overamstel en loopt er in minder dan 5 minuten naartoe. 


Kant-en-klaar kantoor: Smart Office
Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket:

  • Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
  • Vaste all-in prijs, exclusief btw
  • Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
  • Gebruik van algemene vergaderruimten
  • Snel internet (bekabeld en wifi)
  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
  • Onbeperkt koffie en thee


Het volledige aanbod: Merin kantoorruimtes 
Merin biedt naast de kant-en-klare Smart Office kantoorruimtes ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Het volledige aanbod vind je hier. Merin is met haar ruim 100 gebouwen in Nederland altijd bij jou in de buurt! 

Merin boetiekkantoor: wat is dat? 
Ben je op zoek naar een gebouw dat alles heeft? Merin heeft unieke kantoorgebouwen met alle faciliteiten om plezierig te werken. Denk aan: 

  • Sociaal hart waar je andere professionals ontmoet
  • Restaurant voor een heerlijke lunch of borrel
  • Mooie vergaderruimtes voor succesvolle meetings en presentaties


Kom je kijken? 

Verhuurder
Merin Property B.V.
KVK nummer: 68866763
BTW nummer: NL857624660B01

Op de kaart

EfotosharePortretfoto's Merin2019-04-05 - Portretten Merin2019-04-05 - Merin Portret Vierkant - HRPortretfoto - Merin - Wouter Beeldman.jpg

Uw contactpersoon

Wouter Beeldman

Client Relationship Manager Amsterdam

Amsterdam

Beschikbare units

Loading...
Begane Grond
  • 0.3

Komt beschikbaar per 1 februari 2021. Circa 50 - 70 werkplekken.      
  • 725 m2

  • €19.940 per maand

1e verdieping
  • 1.4

Komt beschikbaar per 1 februari 2021. Circa 95 - 140 werkplekken.
  • 1415 m2

  • €38.915 per maand

2e verdieping
  • 2.10.3

Beschikbaar vanaf 1-07-2021. Circa 15 - 20 werkplekken
  • 205 m2

  • €5.640 per maand

2e verdieping
  • 2.1

Circa 3-5 werkplekken.
  • 46 m2

  • €1.265 per maand

4e verdieping
  • 4.1-2

Komt beschikbaar per 1 november 2020. Circa 65 - 100 werkplekken. 
  • 966 m2

  • €26.565 per maand

4e verdieping
  • 4.5

Komt beschikbaar per 1 maart 2021. Circa 70 - 100 werkplekken.
  • 1021 m2

  • €28.080 per maand

Ik huur al bij Merin

Een storing of serviceverzoek doorgeven


Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Merin

Informatie en tips over het huren van bedrijfs- en kantoorruimtes


Ben je op zoek naar een nieuwe kantoor- of bedrijfsruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.

Gelijk antwoord?

Misschien staat uw vraag wel tussen de
veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Laat je inspireren

indigo.jpg

Recensies

Bekijk alle Google Reviews