Gelukkig, gezond en succesvol werken

Merin verhuurt kantoorruimte in boetiekkantoren in Nederland. Wij geloven dat een werkplek het beste in mensen naar boven moet halen. Daarom verhuurt Merin werkplekken waar mensen gelukkig, gezond en succesvol kunnen zijn. Onze missie luidt:

“We create offices where people can be happy, healthy and successful."

Wat maakt jou en je collega's succesvol in jullie werk? Natuurlijk zijn het in de eerste plaats je eigen capaciteiten en kwaliteiten. Maar wist je dat je werkomgeving ook een belangrijke succesfactor is? Niet voor niets tonen meerdere studies de belangen van een fijne werkplek aan. Werken met plezier werkt beter. 

In een kantoorruimte van Merin werk je elke dag met plezier. Omdat we precies weten wat een fijne werkplek nodig heeft, van kleurgebruik tot interieurstyling. Zo hebben we al veel gave kantoorgebouwen ingericht om er elke dag succesvol in te kunnen werken. Bekijk hier de blogposts met onze klanten aan het woord over happy, healthy en successful werken.

Daarom Merin

Omdat het beter werkt.

  • Boetiekkantoren die inspireren en stimuleren
  • Kantoor als ontmoetingsplek
  • Vergaderen in stijl
  • Gezonde restaurants
  • Goede koffie

Al bijna 800 bedrijven werken in een ruimte van Merin! 

KLM.png  logo landal.jpgEuroCollege.png  DHL_logo.jpg  Parknow.png Spieren voor Spieren.png Warchild.PNG 

Smart Office by Merin

Op zoek naar ready to use office space? Smart Office is een concept van Merin, waarbij we kantoorruimtes voor je creëren waar je zonder 'gedoe' vandaag nog aan de slag kunt. Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket: 

  • Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
  • Vaste all-in prijs, exclusief btw
  • Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
  • Gebruik van algemene vergaderruimten
  • Snel internet (bekabeld en wifi)
  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
  • Onbeperkt koffie en thee

Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden.

Smart Office logo oranje.png

Dit vinden wij belangrijk

Comfort
Bij Merin gaan we voor een prettige werkomgeving met het juiste klimaat, goed licht en geluid. Werken doe je uitermate fijn in onze boetiekkantoren.

Service
Snel, direct contact en betrokkenheid. Ons team Business Support & Client Services staat 24/7 voor je standby voor de juiste service.

Flexibel
Als flexibele en betrouwbare partner denken we graag met je mee om tot een optimale huisvestingsoplossing te komen. 

Sustainable
We nemen onze verantwoordelijkheid bij ieder besluit. Lees wat we doen op het gebied van duurzaamheid & innovatie.

Healthy
In onze kantoorgebouwen gaat het om een juiste balans tussen werken en ontspannen. 

Onze kernwaarden

Bij Merin vinden wij de kernwaarden HOI belangrijk: Honesty, Ownership & Improvement:

  • Honesty: we zijn eerlijk en open, naar elkaar, de klant en onze omgeving.
  • Ownership: we nemen ownership voor alles wat belangrijk is voor onze organisatie en klanten.
  • Improvement: we streven in alles naar verbetering en denken daarbij in creatieve en verrassende oplossingen.

How to green your office 

Merin heeft "Het Groene Boekje - How to green your office" ontwikkeld. Hierin staan handige, simpele tips & tricks om op kantoor maar ook thuis een minder negatieve impact te hebben op het milieu. Lees het boekje door de onderstaande PDF te downloaden. Veel leesplezier! 

Groene boekje.PNG

Het Groene Boekje van Merin

Onze mensen

Loading...
20200618_Merin_002-.jpg
Anne de Jong

Chief Executive Officer

Bob.jpg
Bob van Seeters

HR Manager

Chris.jpg
Chris Sollie

Property Manager

Daniel.jpg
Daniël de Hoop

Head of Finance

Danielle.jpg
Danielle Bevers

Asset Manager

Deborah.jpg
Deborah Opoku

Accounts Payable

Edwin.jpg
Edwin van der Molen

Senior Technical Manager

Ernst.jpg
Ernst Frese

Chief Operating Officer

Jaap.jpg
Jaap Bruggeman

Chief Investment Officer

Janelle.jpg
Janelle Kerk

Accounts Receivable

Jonne.jpg
Jonne de Groot

Assistent Financial Controller & Contract Manager

Joost.jpg
Joost Holtgrefe

Business Support & Client Services

Lieke.jpg
Lieke Alberts

Marketing Manager

Liesbeth.jpg
Liesbeth van Pelt

Executive Assistant

Linda.jpg
Linda Brak

Commercial Manager Smart Office

20200618_Merin_004-.jpg
Maarten Verzijl

Property Manager

Myra.jpg
Myra Schuurmans

Business Support & Client Services

Nienke.jpg
Nienke Rovers

Head of Technical Management

Rachel.jpg
Rachel van Roosmalen

Procurement Manager

Rens.jpg
Rens Bieze

Transaction Manager

Ruben.jpg
Ruben Bosboom

Senior Asset Manager

Sander.jpg
Sander Burghoorn

Asset Manager

Tiemen.jpg
Tiemen van Hezel

Senior Business Analyst

Merin logo verkleind formaat.jpg
Tim van Hemert

Legal Counsel

Tineke.jpg
Tineke de Vries-Barten

Financial Controller

Tycho.jpg
Tycho van Gils

Junior Business Analyst & Assistent Financial Controller

Weroen.jpg
Weroen Ramautar

Financial Controller and IT & AVG Manager

Wouter.jpg
Wouter Beeldman

Asset Manager

 

Merin on Instagram

 

 

 

Ik huur al bij Merin

Een storing of serviceverzoek doorgeven


Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Merin

Informatie en tips over het huren van kantoorruimtes


Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.

Gelijk antwoord?

Misschien staat uw vraag wel tussen de
veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
indigo.jpg

Recensies

Bekijk alle Google Reviews