Smart Office opent 20e vestiging in Nederland

Een jaar na de officiële lancering van SMART OFFICE, het flex office concept van Merin, is de 20vestiging geopend in het kantoorgebouw Polaris aan de Polarisavenue 130-150 in Hoofddorp. Smart Office verhuurt turn-key, plug&play kantoorruimte door heel Nederland.

Smart Office flex office concept kantoorruimte Smart Office flex office concept kantoorruimte

De vestiging in Hoofddorp beslaat in totaal zo’n 600 vierkante meter kantoorruimte waarin 17 kantoorkamers zijn gemaakt. In Polaris kan gebruik worden gemaakt worden van drie ingerichte vergaderruimten. Daarnaast is er een restaurant waar koffie, ontbijt en lunch geserveerd wordt. Met het openen van Polaris is de dekking van de inmiddels 20 vestigingen zeer breed door heel Nederland. Van Amsterdam tot Eindhoven en van Alkmaar tot Apeldoorn.

Alle ruimte met eindeloze mogelijkheden
Wat Smart Office uniek maakt, zijn de eindeloze mogelijkheden. Smart Office kan voor elk type ondernemer passende kantoorruimte vinden. Kleine kantoorkamers zijn er al vanaf circa 30 vierkante meter. Is er meer ruimte gewenst, dan kan Smart Office grotere ruimten aanbieden of zelfs het gewenste metrage op maat realiseren.

Ernst Frese, directeur Smart Office, zit sinds de lancering niet stil. Met zowel innovatieve als creatieve plannen is Smart Office zich als trendsetter gaan ontwikkelen, waarbij tot in detail wordt nagedacht over het opleverniveau en de geboden services.

Ernst Frese over Smart Office:
“Met Smart Office zijn we ingesprongen op de toenemende vraag naar flexibiliteit in kantoorhuisvesting. Smart Office is het meest transparante flex office concept van Nederland. Op onze website www.smart-office.nl staat exact wat de prijs per maand is en wat Smart Office daar voor levert….zonder verrassingen achteraf. Het is leuk om te zien dat we heel succesvol zijn met ons Findersfeest: veel van onze nieuwe huurders worden getipt door reeds bestaande huurders. Voor het aandragen van een succesvolle lead ontvangen de bestaande huurders een mooie fee.”

Smart Office groeit door: 30 vestigingen in 2018
Voor het eind van 2018 zal Smart Office nog meer vestigingen openen, waarbij een ambitieuze groei op de planning staat naar 30 vestigingen. Om dit te realiseren vinden op dit moment door het hele land in steden als Arnhem, Zwolle, Deventer, Delft, Hilversum en Utrecht verbouwingen plaats om ook daar op korte termijn Smart Office vestigingen te openen.

Smart Office is ontstaan uit de gedachte om de gebruiker te faciliteren op het gebied van gemak, van aanhuurproces tot en met het daadwerkelijk werken op locatie. Smart Office biedt daarom kant-en-klare kantoorruimte aan, zodat elke ondernemer of organisatie de focus kan houden op de core business. Bijzaken leiden af, daarom levert Smart Office turn-key en plug&play kantoorruimte. Bovendien is Smart Office kantoorruimte direct beschikbaar, vandaag geregeld en morgen beginnen.

Smart Office zou niet Smart zijn zonder innovatieve oplossingen. Zo is er snel internet aanwezig en kan een vergaderruimte online geboekt worden. Daarnaast zorgt Smart Office voor goede koffie.

Transparante prijzen en online boeken
Uniek is het feit dat Smart Office huurders de huurovereenkomst in enkele minuten online kunnen afsluiten, zonder tussenkomst van andere partijen. Hierdoor zijn er geen bemiddelingskosten. Aan verborgen kosten heeft Smart Office geen boodschap. Daarom zijn huurprijzen altijd transparant en inclusief servicekosten en internet. Bovendien zit het gebruik van de gedeelde vergaderruimte bij de prijs in. Ook aan extra wensen zoals meubilair, VOIP en schoonmaak heeft Smart Office gedacht. Geen service blijft achterwege om elke Smart Office te voorzien in de perfecte bedrijfshuisvesting.